אשכנזי נפרד ממשרד החוץ: "כיפת הברזל המדינית של מדינת ישראל"

שלמה ריזל No Comments on אשכנזי נפרד ממשרד החוץ: "כיפת הברזל המדינית של מדינת ישראל"

שר החוץ היוצא גבי אשכנזי בטקס הפרידה מעובדי משרד החוץ: "משרד החוץ חזר בשנה האחרונה להיות שחקן משמעותי בתהליך קבלת ההחלטות המדיני, העוסק בנושאי ליבה והיושב במרכז שולחן קבלת ההחלטות"

צילום: משרד החוץ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הבוקר התקיים במשרד החוץ אירוע פרידה של שר החוץ גבי אשכנזי מעובדות ועובדי משרד החוץ בארץ ובעולם. במהלך האירוע הוקרנו ברכות לשר מעמיתיו שרי החוץ של ארה"ב, איחוד האמירויות, בחריין, הודו, גרמניה, יוון, קפריסין וצ'כיה.

צילום: דוברות משרד החוץ

צילום: משרד החוץ

שר החוץ אשכנזי: "משרד החוץ חזר בשנה האחרונה להיות שחקן משמעותי בתהליך קבלת ההחלטות המדיני, העוסק בנושאי ליבה והיושב במרכז שולחן קבלת ההחלטות – כפי שהגדרתי אותו עם כניסתי לתפקיד – משרד מוביל, מתכלל ומשפיע על מדיניות החוץ הישראלית – כיפת ברזל מדינית אמיתית למדינת ישראל".

שר החוץ היוצא אשכנזי הוסיף: "המשיכו לצעוד בגאון, להתוות יעדים ולהשיגם, לייצר מציאות, להוביל שינויים ולקחת את מדינת ישראל והמזרח התיכון כולו לנחלה של שלום אמיתי. אך בעיקר – עמדו על דעתכם המקצועית, הילחמו עליה והשמיעו אותה ללא מורא משררה".

צילום: משרד החוץ

מנכ"ל משרד החוץ, אלון אושפיז, אמר בטקס: "לא נעלמה מעיננו האהבה לארגון לעובדותיו ולעובדיו. ראינו את החתירה המתמדת לשיפור, ידענו להעריך מאוד ולכבד עד בלי די את החוכמה החריפה והחדה. היה כיף לשוב ולעשות למען הדברים הכי בסיסים שעומדים ביסודו של מקצוע הדיפלומטיה. ציונות מזוקקת שבמרכזה מחויבות מחאה ועיניינית למדינת ישראל".

דנה בנבנישתי, יושבת ראש ועד עובדי משרד החוץ הודתה לשר החוץ היוצא ואמרה: "קיבלת לידיך משרד מלא בעובדים מקצועיים ומסורים, אבל מוכה וחבוט מכל בחינה אחרת. לראשונה זה שנים הגיע לכאן שר שראה את משרד החוץ לא כסמל סטאטוס,  אלא כארגון ובעיקר – ראה את עובדיו. על כל שעשית למען הארגון ולמען עובדותיו ועובדיו כולנו מוקירים לך תודה. אתה לוחם בחליפה. מעשיך דיברו".



0 תגובות